„Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciół.”
Ignacy Krasicki
Imieniny:
Alfreda i Izydora
INSTRUKCJA REJESTRACJI
Zakładanie konta podczas pierwszego logowania do systemu UONETPLUS:
Aby się zalogować możesz skorzystać z poniższej instrukcji:
1) Uruchom przeglądarkę stron internetowych: Firefox, Opera, Chrome, Safari lub inną.
2) W pasku adresu przeglądarki internetowej wpisz adres dziennika elektronicznego: uonetplus.vulcan.net.pl/tuszyn
3) Wyświetli się strona logowania do systemu, kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ,
4) W oknie logowania kliknij odnośnik ZAŁÓŻ KONTO,
5) W oknie Tworzenie konta wpisz swój adres e-mail (ten sam, który został wcześniej przekazany wychowawcy), zaznacz opcję Nie jestem robotem, a następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość.
6) Jeśli po kliknięciu opcji Nie jestem robotem rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności (np. przepisz kod z obrazka) i kliknij przycisk Zweryfikuj
7) Zaloguj się do swojej poczty elektronicznej, odbierz wiadomość, przeczytaj ją i kliknij odnośnik do strony, na której będziesz mógł wprowadzić swoje hasło.
8) Jeśli wiadomości nie ma w głównym folderze skrzynki odbiorczej, przejrzyj inne jej foldery np. Spam
9) W oknie Aktywacja konta w polach Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło.
10) Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.
Przeglądanie e-dziennika
1) Otworzyć dowolną przeglądarkę internetową: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari lub inną.
2) Na pasku adresu wpisać uonetplus.vulcan.net.pl/tuszyn
3) Kliknąć w przycisk „ZALOGUJ SIĘ”
4) W oknie logowania wpisać swój login (e-mail) i utworzone hasło.
5) Kliknąć w przycisk „ZALOGUJ SIĘ”
6) Zostaniesz przekierowany na swoją stronę startową, która zawiera komplet informacji dedykowanych dla Ciebie. Ze strony startowej możesz przejść do witryny ucznia i rodzica
7) Jeśli zapomnisz hasło, to na stronie logowania do systemu skorzystaj z odsyłacza Przywróć dostęp w celu utworzenia nowego hasła (konieczne jest wówczas przeprowadzenie podobnej procedury jak podczas zakładania konta).
Bezpieczeństwo
1) Wpisów do e-dziennika mogą dokonywać tylko nauczyciele dysponujący specjalnymi uprawnieniami.
2) Każda zmiana w e-dzienniku jest rejestrowana – wiadomo kto, co i o której godzinie zmienił.
3) Każdy wpis dokonany przez nauczyciela jest natychmiast dostępny na stronie internetowej dziennika.
4) Rodzice mogą tylko przeglądać wpisy dokonane przez nauczycieli i dyrektora.
5) Rodzice mogą wysyłać wiadomości nauczycielom.
6) Witryna umożliwia przeglądanie informacji tylko o swoim dziecku lub dzieciach!
7) Nie można zobaczyć danych innych osób!
8) Ze względów bezpieczeństwa hasło musi być zmieniane co 30 dni.
9) Kliknij w przycisk „ZALOGUJ SIĘ”
10) Następnie skorzystaj z odnośnika Zmień hasło
11) W oknie Zmiana hasła wpisz swoją nazwę użytkownika (e-mail) podaj Dotychczasowe hasło w polach Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło.